close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

היכרות ראשונה עם איי סיישל

מערכת שורשכ טבת, תשפב24/12/2021

איי סיישל היא קבוצה של 115 איים הממוקמים מול חופי אפריקה. האיים מציעים מגוון אטרקציות תיירותיות, לרבות חופים, ספורט מים וחיות בר

תגיות:
צילום: freepik
איי סיישל הם קבוצה של 115 איים שנמצאים באוקיינוס ההודי מול החוף המזרחי של אפריקה. הם היו יעד נופש פופולרי למטיילי יוקרה במשך שנים ומציעים כמה הזדמנויות פנטסטיות לאנשים שרוצים לחקור את אפריקה והתרבות האקזוטית שלה.

איי סיישל הוא ארכיפלג באוקיינוס ההודי המורכב מ-115 איי אלמוגים קטנים ונמוכים. האקלים הטרופי של האזור והחופים הבתוליים של האזור הופכים אותו ליעד אידיאלי לתיירים. עם שירותים כגון צלילה, שנורקלינג, דיג, שייט ועוד הרבה יותר הזמינים באיים הרבים של הארכיפלג, המטיילים באיי סיישל יכולים ליהנות
צילום: freepik
מגן העדן הקטן הזה כמו שלא היה מעולם.

איי סיישל התגלה על ידי סוחרים ערבים בתחילת המאה ה-9 והתיישבו על ידי מתיישבים צרפתים בשנת 1770. איי סיישל מורכבים מארבע קבוצות עיקריות של איים, שלכל אחד מהם תרבות אינדיבידואלית משלו. יש חופים, הרים, יערות וחיים ימיים מדהימים שאפשר לחקור.

יש בו את שונית “המחסום” השנייה בגודלה בעולם, מה שאומר שהוא אחד מיעדי הצלילה הטובים בעולם. הבעיה היחידה בביקור באיי סיישל היא שקשה לעשות זאת מכיוון שהוא לא נגיש באופן נרחב כמו יעדי תיירות פופולריים רבים אחרים כמו הוואי למשל והיעד גם מאוד יקר.

מיקום: איי סיישל ממוקמים מול החוף המזרחי של אפריקה, צפונית מזרחית למדגסקר. הוא כולל 115 איים הפרוסים על פני שטח של כ-455,000 קמ"ר.

פעילויות: באיי סיישל יש מגוון רחב של פעילויות להציע לתיירים כדי להבטיח שהייה מהנה שם. יש שנורקלינג, צלילה וצלילה במים עמוקים, מהם יכולים ליהנות אנשים שאוהבים ספורט ימי וחקר מתחת למים. יש גם טיולי הליכה ורכיבה על אופניים ביבשה למי שאוהב לחקור ברגל. ואז יש קניות שתמיד כיף לכולם

איי סיישל היא קבוצת איים באוקיינוס ההודי. זהו מקום מושלם לתיירים אקולוגיים ולאלו שאוהבים טבע מכיוון שיש בו נופים יפים והרבה חיי פרא.

החופים מאופיינים בחול לבן, עצי דקל וגלים קטנים. החוף הפופולרי ביותר באי הראשי הוא חוף Beau Vallon.
ישנן אטרקציות רבות באיי סיישל כגון: Anse Lazio, Coco de Mer והאי Fregate שבו נמצא בית הפרפרים הטרופיים היחיד בעולם.

חלק זה דן במה לראות ולעשות כאשר נופשים באיי סיישל בפעם הראשונה. כדי לקבל תחושה למה לצפות מהיעד המרתק הזה.

האיים של איי סיישל הם היעד האולטימטיבי לכל נוסע בפעם הראשונה. האקלים הטרופי, האוקיינוסים הקסומים והאירוח המפואר הופכים את המקום הזה לכזה שקשה לשכוח.

איי סיישל ידועים במלונות היוקרה שלהם. אחד מהמלונות הללו, Six Senses Zil Pasyonn Resort נחשב לאחד מאתרי הנופש המפוארים בעולם.

האנשים שחיים באיי סיישל ידועים כידידים ומסבירי פנים. זו הסיבה שכל מי שמבקר ירצה לחזור שוב ושוב!

1. הכירו את התרבות
באיי סיישל יש אוכלוסייה מגוונת, כך שיש הרבה מה ללמוד מהתרבויות השונות בין אם זה מקהילות קריאוליות, צרפתיות, אנגלית או אסייתיות. האוכל הזמין גם ישקף את ההשפעות הללו ויספק טעימה ממה שיש במדינה המרתקת הזו.

2. תיהנו מצלילה מעולה
הדרך הטובה ביותר לחקור את העולם התת-ימי היא על ידי קבלת הסמכה, שכן זה יפתח עולם חדש לגמרי שתוכלו ליהנות ממנו כל השנה, כמו גם לוודא שאתם עם רישיון צלילה. אם לא אז לעשות שנורקלינג במגוון החופים.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה